Bikkjebu

Hundeklubbens hytte

Informasjon og hytteregler:

Bikkjebu er hundeklubbens hytte på Kapp Laila, ca. 30 km fra Longyearbyen. Hytta er tilgjengelig for alle klubbens medlemmer under følgende betingelser:

• Søknad om bruk av hytta sendes hytteansvarlig via skjema eller per e-post (bikkjebu@) innen onsdag kl.12:00.
  • Når flere søker om hytte til samme tidspunkt, avgjøres hvem som får hytta ved loddtrekning. Det bør gis prioritet under trekning til medlemmer som skal reise umotorisert.
  • Ved, lampeparafin og stearinlys skal tas med av de som kjører skuter/båt dit. For de som kjører hundespann er ved inkludert.
  • Gass er inkludert i prisen og de som låner hytta må sjekke status på gassbeholdningen og melde ifra til hytteansvarlig.
  • Hunder skal settes opp på anvist plass (ved stolper). En felles nattline til 9 hunder ligger i boden. Nattline må bli på Bikkjebu.
  • Husk å plukke hundebæsj og kast den i sjøen/sjøisen.

Priser:
Helg: 150 NOK/natt